tisdag 1 november 2011

I loathe the bus. There has to be a more dignified mode of transportation.

Hey, hey ... good lookin'?

Ugh, jag har just tittat på Justin Biebers (Eller Beaver, som jag föredrar att kalla honom.) nya musikvideo Mistletoe. Varför jag ens tänkte tanken att titta på den är bortom mig, och nu känner jag för att kräkas över all töntighet som fanns med i den där videon. Jag visste inte ens att det var möjligt att en video kunde vara så töntig, men tydligen så kunde den det. Och låten sedan! Inte under några omständigheter ska en julsång innehålla uttryck så som "I'mma be", "Shawty"eller några andra "gangster"-uttryck. Det är bara åh så fel.

Men nu ska jag sluta spy galla över Justin Bieber och hans musik. Han är säkert bra om man gillar den sortens musik. Skit, alltså. (Om ni gillar honom, så förstå att jag överdriver och att jag faktiskt respekterar er musiksmak.) (Men jag tycker fortfarande att han är skitdålig.)

På tal om töntighet, fast den sorten som jag tycker är cool, så har jag laddat hem Sixteen Candles. Så snart är det dags för lite 80-tals tonårsfilm à la Molly Ringwald et John Hughes. Så det ser jag fram emot, för nu var det länge sedan jag såg den sortens film.

Annars så har jag bakat fyra satser kladdkaka idag, för att jag är världens snällaste dotter. Mamma tycker att de på hennes jobb tar med sig så tråkigt köpefika, så hon ville liva upp fikastunderna med hemmabakad kladdkaka och på så sätt få de andra att också ta med sig hemmabakat fika att bjuda på. Men eftersom hon har fått för sig att hon inte kan baka kladdkaka, så fick hon mig att göra det. För att jag är snäll, sade jag det? Det är jag i alla all.

Men baske hon om hon tar åt sig äran för dem! Om jobbarkompisarna nu tycker att de var goda.

Nu kallar Molly Ringwald, i all hennes ginger awesomeness, på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar