onsdag 23 november 2011

Tomorrow I'll be stronger, running colourful. No longer just in black and white. And i'm quite alright hiding tonight.

Alex Turner.

Jag gick in på Angelicas blogg idag och hon hade skrivit om filmen Submarine, och jag blev tvungen att se på trailern. Vems musik är med i den om inte Alex Turners, från hans allra första soloalbum! Alex Turner är, som ni kanske vet, ledsångaren och gitarristen i Arctic Monkeys, ett band som jag var så oändligt kär i sedan jag för första gången hörde I bet that you look good on the dancefloor under 2006.

Jag måste förresten skaffa deras nya album Suck It and See. Brick By Brick var kanske lite, lite av en besvikelse, men resten av det låter riktigt bra.

Filmen verkade i alla fall bra, så om några minuter ska jag och Harrison se den.

På tal om film och Harry, så tänkte jag att jag ska passa på och forma hans filmsmak medan han fortfarande är ung och lättformad, så jag såg American Psycho med honom igår. Han var väldigt fascinerad av introt, med fruktsåsen som droppar som blod. Men han var inte så såld på den, för han somnade snabbt efter det. Bra var väl det för huvudkaraktären, Patrick Bateman, tänkte skjuta en kattunge! EN KATTUNGE! Sjuka jävel...

Men nu Submarine.

aswqq <--  Harry hälsar. Han är bara inte så bra på att stava.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar