måndag 28 november 2011

Täcke, te och töntiga rom-coms.

En rytande Ringo.

Det blev så sent, så jag såg aldrig längre än första delen av Living in the material world. But so far so good. Men Angelica berättade att Ringo kommer börja gråta, så det kommer garanterat brista för mig, nu när jag är extra känslig och allt. 

Annars så har jag lust att mysa in mig i mitt täcke, dricka te och se en riktigt, riktigt töntig och helt otroligt icke trovärdig rom-com - vilket är precis vad jag ska göra efter andra delen av Living in the material world. Döm mig om ni så vill, men jag är bara människa och ibland vill jag se något som inte har utomstående skådespeleri, regi, story eller något annat som bidrar till att göra en film fantastisk.

Även om det är lite pinsamt, så har jag lite av en personlig policy att aldrig skämmas över saker jag vill se, lyssna på eller saker jag tycker om, hur dåligt det än är.

Så jag kan erkänna, och bara tycka att det är lite pinsamt, att jag ska se Chalet Girl. Men den är brittisk, så det gör den lite coolare i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar