torsdag 3 november 2011

Gonna be your man in motion, all I need is a pair of wheels. Take me where my future is flyin', St Elmo's Fire.

Likasinnad! *tears of joy*

Vet ni vad jag avskyr med en sådan passion? När folk pratar om något som inte är svårt att förstå, över huvudtaget, och så avslutar de med "You know what I'm saying?". Bitch, ifrågasätt inte mitt intellekt, säger jag om det. Jag såg en intervju med Lmfao, som är ett band, (Som jag inte tycker om, tåls det att tillägga.) och de avslutade varenda jävla mening med "You know what I'm saying?".

Varenda. Jävla. Mening.

Jag höll på att bli galen.

Men nu ska jag fortsätta med att se 80-tals filmer. Ju töntigare de är desto bättre! Jag berättade för mamma medan vi var ute och gick att jag älskar 80-tals filmer, speciellt tonårsfilmerna. Men hon höll inte med.

Mamma: Jag tycker att de är så töntiga.
Jag: Ja, men det är ju det som gör dem bra! Jag gillar det här lite sagoslutet på något sätt. Det ger en hopp. Man sitter där, när den alldagliga tjejen fått skolans snyggaste kille, och tänker "Det där kunde vara jag!"

Men då skrattade hon bara.

Mannequin (Andrew McCarthy!) är det dags för, sedan blir det nog Revenge of the Nerds.

Annars så vill jag ha med den här låten i mitt livs soundtrack.

1 kommentar:

  1. Sv: Dem förstår inte hur AWESOME de är att ha den humorn vi har ;-)

    SvaraRadera