tisdag 29 november 2011

We were bored. He was a spaz. You do the math.

Jag förstår inte hur jag aldrig verkar kunna träffa camen med blicken. But I tried, didn't I, goddammit. At least I did that. Men jag bjuder på ett skelande öga i alla fall.

Efter att ha varit stationär ett tag, så begav jag mig in till centrum idag. Det resulterade i en ny långärmad tröja. Den är mörklila. Utifall ni undrar. Vilket jag inte tror ni gör, men ha! jag skrev det ändå. Nu när vi börjar gå mot kallare tider, så är långärmade tröjor oumbärliga. Speciellt om man är så frusen av sig som jag är.

Chalet Girl var förresten helt olidligt dålig och smörig. Men det var det jag var ute efter, så jag är ganska så nöjd med mitt filmval. Fast alla bilder på snö fick mig att frysa.

Men nu ska jag göra mig en till kopp te, hoppas att Harry är på myshumör och hoppar upp i mitt knä, (Han är så varm och jag håller på att frysa ihjäl.) och se en brittisk tonårsskräckfilm.

2 kommentarer:

  1. Ah, lila! Geo's favoritfärg. Du har bra färgsinne! ;)

    Sv: Jag lovar dig - man dör en smula i hjärtat då Ringo börjar torka tårarna! Gah, det är så otroligt sorgligt och man vill bara krama Ringo.

    Han måste väl ha sett rätt gammal ut 1999 ändå? Varför är jag ALDRIG i tid för kändisarna att faktist vara på sin peak i snygghet? Liksom, Dustin Hoffman i "Alla presidentens män" 1976 .. Sweet lord att han var snygg. The onion field var bra men kanske inte någon superfilm rent så - ingen jättebomb som exploderar men helt klart sevärd!

    Den scenen är för delicious för att inte spelas om och om igen. Hur tänkte de då de skulle filma?! "Åh titta på alla olyckliga fans som knappt får se en skinnbit av skönheten personifierad, tycker ni inte att vi ska rycka av honom tröjan? Visst? Ja, men så blir det! Varsågod alla fans, en julklapp åt er alla!". Bless them.

    Hm, då har du inte sett videon till The fool on the hill där Paul kommer skuttandes uppför kullen som en brunstig bergsget och kappan öppnar sig lite för mycket och avslöjar att han inte har kläder under? Oh dear god, all this horror. Men ja, han ser fin ut i Strawberry fields forever! Jag gillar hans ena outfit; vita byxor, blå skjorta, röd slips och gul kavaj med svarta skinnhandskar. Jag vet inte hur han bär upp det, men det gör han! o_O

    SvaraRadera
  2. du är alltid den rätta för mig <3

    SvaraRadera