fredag 25 november 2011

See for me that her hair's hanging down, that's the way I remember her best.

En Bea.

Hejsan! Hur mår ni idag? Själv mår jag bra förutom att jag har mens och kan helt plötsligt börja gråta över minsta lilla. Till exempel, så grät jag nyss över hur fin jag tyckte att Emotionally Yours av Bob Dylan var. Före det bölade jag över ett stycke i Minnen av John Lennon som, om jag inte minns fel, Elliot Mintz skrivit, plus texten till sången Woman is the nigger of the world som John och Yoko Ono skrev tillsammans. Jag fick klumpar i halsen över stycken ur boken som inte ens var sorgliga. Så det är ganska illa.

Medlidande? No?

Men Nashville Skyline av Bob Dylan strömmar ur högtalarna, så jag får gråta av mig till hans mjuka countryröst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar