lördag 19 november 2011

Soft kitty, warm kitty, little ball of fur.


Den här lilla parveln fick följa med mig hem idag, och jag vill bara böla när jag tänker på att han är min. Han är allvarligt den coolaste kattungen jag någonsin träffat. Jag tappade min mobil precis bredvid honom och han ryckte nästan inte ens till.

Sedan har han ägnat nästan hela tiden han varit i lägenheten åt att sova. Precis efter vi kommit hem, så kröp han in mellan mammas påslakan och sov, och jag höll på att få panik när jag inte hittade honom. Jag trodde någon hade smugit sig in i lägenheten och kattnappat honom.

Han har inte fått ett namn ännu. I sitt gamla hem så hette han Lurvas, och mamma tyckte jag skulle behålla det. Men jag vill antingen döpa honom till Sir Cesil Pompington de Mimsy eller Prince Nigel Sparkle Tail. Jag vill ha ett sassy men samtidigt värdigt namn. Tills jag bestämt mig för ett namn så kallar jag honom för Lilla Lurven och Älskling.

3 kommentarer:

  1. Ringo !!! Eller sherlock!
    Haha står fast vid mina gamla namnförslag ;-)

    SvaraRadera
  2. vad roligt att du äntligen har fått dig en liten katt :) nästan lik min skrollan ^^

    SvaraRadera