fredag 4 november 2011

We believe that we can't be wrong.

Paul McCartney.

Mannequin var väldigt dålig. Helt fantastiskt dålig. Så fantastiskt dålig att den blev bra. Men det kan bero på att jag är tämligen förtjust i Andrew McCarthys ljuva anlete och smälter lite varje gång jag ser honom.

Jag såg aldrig Revenge of the Nerds när jag var klar med Mannequin, för jag insåg att klockan skulle vara närmare fyra på morgonen när jag väl sett klart den. Och eftersom jag försöker att inte sova längre än till tolv på vad jag kallar morgonen, så kändes det inte som en så bra idé.

Mer har jag inte att säga, förutom att den här låten är så väldans bra.

2 kommentarer:

  1. Åh, den där låten med Macca är perfection och sååå grymt underskattad!

    Sv: Ja, det kom som ett moment där deras hår därbak växte oroväckande snabbt och den klassiska 80-talsföreteelsen börjar skina igenom .. Låt Paul och George gå på dem med saxar! :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag har faktist lyckats lyssna litegranna (3 500 spelade låtar eller vad han har på min Last.Fm) och faktist lyckats vaska fram lite guldkorn! Man får leta ett rätt bra tag dock!

    Hockeyfrillan var faktist sällan ett lyckat tilltag. Men vi skall icket beskylla John och Ringo, ägaren till den mest fruktansvärda hockeyfrillan är ju ändå McCartney:

    http://2.bp.blogspot.com/_SXI9xWkTQek/TBtrnCnIA8I/AAAAAAAACYQ/DiaK3yFj18Y/s400/Paul-McCartney-Beatles-Birthday-June-18-b.jpg

    Det är inte okej. Och det kommer aldrig att bli okej. Vad tänkte han egentligen med?!

    SvaraRadera