torsdag 10 november 2011

The Sims och arbetsförmedligen.


Jag har The Sims 3 Pets på datorn! Så jag igår ägnade större delen av min kväll åt att skapa en familj, som består av jag själv, min pojkvän Andrew, (döpt efter Andrew McCarthy. För jag är töntig på det sättet.) Schillerstövaren Tanja och Maine Coon-katten Harrison. När jag har hittat en enhörning och adopterat in den i min familj, så ska den få heta Ripton.

Nu ska jag iväg till Arbetsförmedlingen att fråga varför de hotar med att skriva ut mig för att jag, enligt dem, uteblev från ett möte, som, om jag får försvara mig själv, jag inte fått ett endaste meddelande om. När jag var där sist, så sade hon jag pratade med att de skulle skicka ett brev till mig när det var dags för ett möte, men jag har inte fått något över huvudtaget. Och nu ha de mage att påstå att jag inte kommit på ett avtalat möte.

Ah! Jag blir frustrerad!

Men så fort jag fått dem att erkänna att de har gjort fel, och inte jag, så ska jag skratta gott åt deras dumhet. Nu är jag bara arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar