måndag 7 november 2011

Robert Downey Jr.

 
Jag har inget speciellt att skriva om, så här har ni en flirtig gif på Robert Downey Jr. You're welcome.

Eller jo! En sak kan jag berätta. Det visade sig att det skulle kosta ganska mycket att köpa en katt från Djurskyddet och det skulle bli lite för dyrt för oss. (Om man kan, så köp djur från Djurskyddet, det är en toppen verksamhet som hjälper till att omplacera husdjur som blivit övergivna eller vanvårdade.) Så det blir varken Rita, Sinatra eller Ofelia som får flytta hem till oss.

Men! Jag har hittat en alldeles underbar kattunge i Filipstad som behöver ett hem. Så nu har jag skickat iväg ett mail till ägaren och berättat att jag är intresserad av att komma och träffas för att se om jag vill köpa kattungen.

Så håll tummarna på att katten inte redan är köpt!

2 kommentarer:

  1. AAAH älskar bilden! hahahahahah!

    namnförslag på katten: Sherlock eller ringo :)

    SvaraRadera
  2. Den gif-en .. It's mesmerizing! : D

    Sv: Ja men oja! Haha, Taxman var lätt det roligaste också. Hoppas George tycker det är okej att vi har lite roligt på bekostnad av hans musik. ;) Dock så har jag gått runt och sjungit "Vi kan lösa det! Vi kan lösa deeeet!" hela dagen och nu kommer jag aldrig kunna ta "We can work it out" seriöst igen ..

    Google translate är en sådan failure att det blir kul!

    SvaraRadera