tisdag 8 november 2011

To lift a cigarette at last, he dries his eyes. From a shadow by the stair I watch as he weeps, unaware that I'm in awe of his despair.

Word, Andrew McCarthy, word!

Usch! Jag väntar på ett svar på mitt mail som jag skickade till kvinnan i Filipstad som har en kattunge till salu. Jag håller på att dö av nervositet. Tänk om hon inte ser mailet, och då har någon tönt redan ringt till henne och sagt att han/hon vill köpa min kattunge. Då kommer min stackars kisse att hamna hos en familj som omöjligt kan älska den lika mycket som jag kan. Jag kommer hatar dem som slår sina smutsiga händer om min katt. Jag kommer hatar dem med passionen från tusen tigrar!

Men jag ska ringa henne i morgon och berätta om hur mycket jag kommer älska den där katten och att hon omöjligt kan sälja den till någon annan än mig.

Annars så ska jag ska snart titta på The Chocolate War, som verkar hur awesome som helst. Ilan Mitchell-Smith från Weird Science är med i den. Jag har höga förväntningar.

1 kommentar:

  1. sv: haha aw, du är så fin! <3

    jamen sherlock kan en tjej heta :) annars tycker jag siri eller iris är fina tjejnamn :) cindy, olivia, holly, hehehe eller kissie är ju gulligt på en katt :)

    SvaraRadera