fredag 11 november 2011

But when worlds collide, said George Pal to his bride. I'm gonna give you some terrible thrills.



Efter att jag nämnde Rocky Horror Picture Show i mitt förra inlägg, så insåg jag att det var länge sedan jag lyssnat på det. Så nu medan mamma och Samuel är ur lägenheten, så passar jag på med att sjunga högt med i låtarna.

En låt som känns lite olustig att sjunga bland folk är Touch-a Touch-a Touch Me. Mycket för att den handlar om att Janet vill ha sexy time med Rocky. (Touch-a, touch-a, touch-a, touch me, I wanna be dirty. Thrill me, chill me, fulfill me, creature of the night.) Men också för att den är för hög för mig, så jag låter förjävlig när jag sjunger den.

Men ha! Vem ska stoppa mig eller titta på mig konstigt när jag är ensam hemma? Just det, ingen.

Nu ska jag se Taxi Driver

1 kommentar:

  1. sv: heeelt fantastiska! jag har nu bosatt mig i min :)

    hur går det med kissen? :D jag vill se en bild! har du ingen??

    SvaraRadera