måndag 14 november 2011

En Bea och en Lollo.

En Bea och en Lollo.

Lollo fyller 19 år idag! Vi pratade i telefonen och vi kom in på att det var första gången på hur många år som helst sedan jag sist inte var med under hennes födelsedag, så började vi prata om hur mycket vi saknar varandra. Then all hell broke loose. Vi fulgrät, snörvlade oss, och sade om och om igen hur mycket vi saknade varandra.

It wasn't pretty, I tell you.

Men nu ska vi skypa och titta på Just One of the Guys. Vi var helt besatta av She's the Man förut, så när jag berättade om den filmen så ville hon se den. Och eftersom jag saknar att se film med henne, så ville jag se den tillsammans med henne genom Skype. Så det är det vi ska göra nu.

Jag har även bakat kladdkaka kvällen till ära. Lollo fyller ju inte 19 år varje dag.

2 kommentarer:

  1. ja.. de var inte vackert de kan jag verkligen hålla med om, men jag älskar dig iaf :-)

    NU SKA DE SES AWESOME FILM! :D

    SvaraRadera
  2. jag saknar också dig :( vi måste försöka ses snart!

    SvaraRadera