tisdag 15 november 2011

I can always hear the song about you and where you're meant to be.


Jag tror allvarligt jag har förfrusit min ena bröstvårta.

I morse gick jag ut på en promenad utan BH (För jag gillar lite frihet då och då.) och tänkte att jag har tillräckligt med kläder för att inte börja frysa om överkroppen. Men när jag väl var hemma, så sved det något så förbaskat om den och jag var dödssäker på att den skulle ramla av. Och jag vill inte leva med bara en bröstvårta! Jag tycker två är ett bra antal. En är för lite, tre är för många, men två är perfekt. Mycket för att jag har två tillhörande bröst, och det skulle se konstigt ut med bara ett bröst med bröstvårta, och ett bröst utan. Inte en good look om ni frågar mig.

Eftersom jag blir så där paranoid när jag är stensäker på att det är något fel med mig, så var jag tvungen att kolla upp det. Men om man ska gå efter symtomen som beskrevs och de jag hade, så verkar det bara ha varit en ytlig förfrysning. Phew, I tell you!

Annars så har jag världens gulligaste mamma, som springer iväg till affären för att köpa mjölk och O'boy, så att en sjukling kan få lite varm chokladmjölk. Och en Toffifee, för kulighetens skull.

Jag tror jag var för trött i morse för att känna efter att jag inte mådde så bra när jag begav mig ut på promenaden, men efteråt så blev jag tvungen att kura ihop mig mitt täcke på soffan. Minsta lilla glipa som släppte in kalluft innanför täcket kändes som is mot huden. Sedan har jag snörvlat mig konstant, det har runnit ur mina ögon, jag har huvudvärk, känner mig svag och trött och håller på att frysa ihjäl.

Men jag har fått i mig varm chokladmjölk, Toffifee och en Ipren, så det har mildrats lite grann i alla fall. Nu ska jag fortsätta hälla i mig chokladmjölk, och starta en film.

Här har ni en bra låt av World Party.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar