lördag 26 november 2011

Hey, it's a thingie! A fiendish thingie!

Garry-Harry.

Harry är en two-timing bastard!

Först ligger han i mitt knä och gosar, men när mamma lade sig i den andra soffan så hoppade han upp på henne och lade sig. Efter ett tag kom han tillbaka till mig och förväntade sig att jag skulle förlåta hans svek bara så där.

Dum som jag är så förlåter jag honom varje gång, hur ont hans svek än gör. Jag älskar honom för mycket för att vara sur på honom.

Men nu ska jag se Help!. Åh, scenen där George Harrison blir av med skjortan... *squeal and swoon*


1 kommentar:

  1. Hur kan man INTE förlåta en sådan sötnos?! Jag blir tillochmed lite kär genom dataskärmen här, så söt är han!

    Och sweet divine mother of god, den scenen i Help! borde ha gett George en Oscar. Enbart den scenen.

    SvaraRadera