måndag 31 oktober 2011

Where does she hide it inside of her? That keeps her peace most every day and won't disappear.

Eftersom det är Halloween och allt, och eftersom jag har extremt lite att göra om dagarna, så tänkte jag att jag skulle klä ut mig. Inget allt för ambitiöst, för jag kan inte köpa till något till en kostym. Så lotten föll på Margot Tenenbaum.

Det blev väldigt halvhjärtat, för jag hade inte kläder till det, så det enda jag kunde göra var att sminka mig som henne och platta håret. (Som sedan gick halvt tillbaka till sitt naturliga självfall.) Sedan har jag på mig min Onesie, som jag tvivlar på att Margot någonsin skulle ha på sig. Men det behöver vi inte haka upp oss på.

På tal om min Onesie, så skakade Samuel på huvudet när han såg att jag tagit på mig den, och började sedan sjunga teletubbies-låten och lade till mitt namn efter Poe. Hey, don't knock it 'til you've tried it, säger jag om det. De som aldrig provat en jumpsuit har ingen aning om hur himmelsk det är att ha på sig en.

För att gå tillbaka till att det är Halloween, (Här hoppas det hejvilt mellan ämnena.) så ville jag att vi skulle ha en myskväll med tända ljus och någon skräckfilm. Mamma skickade iväg mig till affären för att köpa något gott också, och eftersom jag har klarat mig så länge utan godis, så tänkte jag "What the heck!" och högg in. Men jag märkte att jag inte ätit så mycket socker på ett tag för jag blev lite illamående efter ett tag.

Vi såg förresten The Texas Chainsaw Massacre. Ursäkta alla möjliga skräckfilmsfantaster, men den var riktigt, riktigt dålig. Jag skrattade antingen åt det som hände, eller så blev jag arg och skrek på dem att sluta vara så jävla dumma i huvudet.

Det finns endast två skräckfilmer som jag gillar, och det är The Shining och Psycho.

3 kommentarer:

  1. http://www.underbaraclaras.com/clara-ryter-ifran/onepiece-ar-ett-marke-gediget-byggt-av-skit/#comments

    SvaraRadera
  2. sv: hahaha ååh jag dör hur söta dom är!!!!

    ja, nä okejdå. men den kanske räknas som skräckis? :P

    SvaraRadera