tisdag 25 oktober 2011

Wordfeud.

En arg Bea.

Det känns som om vars jag vänder mig så nämns wordfeud, och precis alla verkar spela det och vill att folk ska adda dem så att de ska kunna spela mot varandra. Eftersom jag är väldigt nöjd med de spelen jag redan har spelar, (Jag spelar allt som har ordet "bubbles" i sig.) och inte är särskilt intresserad av att börja på ett nytt och ännu mindre spela mot andra, så är wordfeud inget jag brytt mig om att kolla upp.

Men nu ikväll övertalade Monika mig att skaffa wordfeud, så jag laddade hem det till min mobil, utan att ens veta vad det var för ett spel. Det visade sig vara alfapet. Jag tycker inte om alfapet. Alls.

Det gick förvånansvärt bra till en början och jag började bli kaxig, (Jag är både en dålig förlorare och en dålig vinnare.) men sedan gick det bara utför och jag kände hur jag blev mer och mer bitter. Vi har inte spelat klart, men jag har runt 107 poäng och Monika har 171 och jag har förlorat allt hopp om att kunna ta hem det där spelet.

När jag vet att jag ska förlora, så istället för att visa att jag blir arg så brukar jag låtsas som att jag inte bryr mig överhuvudtaget. Men jag lyckas nog aldrig övertyga de jag spelar mot att jag inte bryr mig. De brukar för det mesta skratta när de ser hur frustrerad jag blir.

I alla fall, så är min kväll förstörd nu på grund av det där jävla wordfeud och Monika kan brinna i Helvetet för att hon fick mig att spela det! (Älskar dig egentligen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar