lördag 22 oktober 2011

When you feel me drift away and that we've grown apart, and I'll dedicate this song to you and sing with all my heart.

En Bea, för några nätter sedan.

Där har ni er bloggerska, kära bloggläsare, utifall ni glömt hur jag ser ut. Känner ni igen mig? Eller har jag förändrats något under de senaste månaderna som jag inte haft min egna dator att ta egobilder med?

Vet ni, det är exakt tre månader kvar tills jag fyller 20 och jag har fått världens åldersnoja. Om tre månader kommer jag vara närmare 30 än 10 och allt kommer gå neråt för mig! Då kommer jag bara ha några fjuttiga år kvar av min ungdom innan kråkfötter anländer och jag inte längre kan lita på min egna urinblåsa.

Det är hemskt läskigt, ska ni veta.

Annars sitter jag och dricker Åsens Lantmjölk Original, som allvarligt är den godaste mjölken som finns. Fettet har inte finfördelats, så man måste skaka förpackningen innan man kan dricka mjölken och sådant gör mig väldigt lycklig. Lättmjölk kan ta sig i rumpan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar