söndag 2 oktober 2011

You might think you're sexy, Sadie.

En sexy deathstare.
I natt drömde jag att jag var tillsammans med George Harrison och fick vara med uppe på scenen medan han uppträdde. Det var en åh så härlig dröm! Men när jag sedan vaknade ur denna fantastiska dröm så kunde jag inte hjälpa än att känna mig väldans bitter, vilket inte alls är oväntat med tanke på hur mycket jag avgudar den mannen.

När jag sedan berättade detta för min mamma medan jag hjälpte henne med disken, vad tror ni hon säger?

- Vad tur att det bara var en dröm då, sade hon.
- Varför det? Undrade jag förvånat, det är ju min drömman vi talade om.
- Han var ju så ful, svarade hon med ett litet hånskratt.
- Vad säger du?! Utbrast jag förargat.

Ilskan kokade i mig. Jag såg rött. Hur vågade hon?

- Jag tror inte jag vill vara din dotter längre, lyckades jag argsint viska fram.

Och tro inte att hon slutade där, utan hon fortsatte att säga att hon hoppades att han hade andra positiva attribut eftersom utseende inte var ett av dem.

Jävla mamma.

Min bror Samuel sa även att det såg ut som om han hade bulimi när jag visade en bild på honom. Vad har jag för sorts familj?!

Nu ska jag lyssna på Dark Horse-albumet tills jag lyckats förtränga hennes avskyvärda uttalande. Här har ni Simply Shady som är min favorit från albumet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar