lördag 15 oktober 2011

When the daylight's like florescent light, I will hang my hands over your eyes to hide.



Jag är fruktansvärt stolt över min välja filmer färdighet. Sist jag valde en film som visade sig var dålig var för snart ett halvår sedan, och det var Dear John, som var så smärtsamt dålig att jag inte ens kunde ta mig igenom första halvtimmen. Daydream Nation var dock inget annat än fenomenal och Kat Dennings har bevisat än en gång att hon är en av de coolaste skådespelarna som finns. Jag rekommenderar starkt att ni ser den!

Sedan vill jag bara berätta att jag tackade nej till pizza till middag idag och ställde mig istället och lagade en nyttig middag. (Det ger mig officiellt ett gudsliknande status.) Morotsbiffar med couscous, paprika, champinjoner, gurka, morötter och purjolök. Boo-yah! Efter mitt senaste inlägg, så gav jag mig fasiken på att idag skulle jag äta nyttigt, och än så länge har jag klarat mig riktigt bra. Inte en endaste macka har fått vara substitut för en måltid idag. Den som vill ge mig en medalj är välkommen att göra det.

Nu ska jag fylla mig mobil med lite mer musik och sedan ta mig ut på en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar