torsdag 20 oktober 2011

If I never lived without you, now you know I die. If I never said I loved you, know you know I try.



Det här inlägget kommer vara ett helt hopkok av olika ämnen som inte har någon som helst koppling till varandra. Så nu vet ni det.

Jag märker att jag inte dricker alkohol särskilt ofta när jag väl gör det och blir aningen snurrig i huvudet av två små glas vin. Nu är jag inne på mitt tredje glas, och jag tror baske mig att det kommer bli ett fjärde också. Jag tyckte inte ens om vin förut, men nu har jag gjort en helomvändning. Det gäller öl också.

Nu är en av de få gånger som jag inte har något emot att sommaren är över och hösten är här. Även om jag blir lite ledsen när jag inte ser gröna träd längre. Men jag har kängor som jag älskar, (Jag brukar i vanliga fall förneka det kalla vädret genom att gå runt i sommarskor året runt.) och som jag vill ha på mig hela tiden, men som hade varit för varma för att använda under sommaren. Så det kalla vädret är uppskattat. Det gör det även enklare att överleva power walks, när solen inte ligger på och värmer upp en till kokningspunkt.

Jag blir väldigt avundsjuk när jag läser på min kompisars bloggar att de ska umgås med varandra. Jag missunnar dem inte att de ska få umgås med varandra, eftersom jag vet att det inte blir så ofta nu när vi alla har tagit studenten, men jag önskar att jag också kunde vara med dem.

Emily Haines har för tillfället mitt hjärta vad gäller musik. Telethon och hennes version av Neil Youngs låt Expecting to fly går på repeat. Jag hoppade till och med över Here comes the sun när jag bläddrade efter Telethon. Det är enda gånger jag någonsin har hoppat över Here comes the sun. Någonsin, I tell you! (Förlåt mig, George!)

Jag var jättenära på att klara av en bana i Bubble Saga som jag kämpat med hur länge som helst. Det var även mitt allra sista liv i spelet, så nu måste jag vänta ett tag tills jag kan spela igen. Jag har aldrig sagt FML, eftersom det är ett väldigt töntigt uttryck som folk utbrister över löjliga småsaker, men nu är jag väldigt nära på att utbrista just det.

Defendor var mycket bättre än Kick-Ass. Jag grät.

Nu ska jag sa film. Jag hoppas att ni har en trevlig torsdagskväll.

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, det ska bli jätteroligt att se honom! Är dock förvånad över hur snabbt han sålde ut! o_O

    Oh my god! Hade jag bläddrat förbi Here comes the sun hade mitt hjärta brustit av skam över min otrohet! Det känns som att George hållit tag om mitt musikhjärta alldeles för länge och direkt jag går åt något annat håll så kramar han om det så hårt han kan! <3 Ah, jag känner mig som en äkta fjortis med en crush på sin idol.

    SvaraRadera