tisdag 18 oktober 2011

I hope you know that this will go down on your permanent record!


Denna dag börjar till tonerna av Violent Femmes, och det är inte alls fy skam.

Jag har mitt allra sista möte med min jobbcoach idag, vid halv fem. Det hade varit lite av en triumf att få berätta för honom att jag äntligen fått ett jobb, nu när det är sista gången vi träffas. Men förhoppningsvis är han inte allt för besviken på mig att jag inte har fått ett jobb än.

Men nu ska jag stoppa in mina nystrukna kläder i garderoben och sedan se Daydream Nation igen. Jag har blivit lite besatt av den och Rocket Science, och jag struntar helt i om jag ser om dem istället för att se nya. Jag har bestämt mig för att falla för frestelsen, förutsatt att frestelsen är livsfarlig, inte är en synd. Så, kläderna och Kat Dennings, Reece Thompson och Josh Lucas kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar