måndag 24 oktober 2011

I will always wonder how life would be if we never had met. Life would be easier, but dull, I suspect.


Här sitter jag och ser otroligt badass ut med min rosa dödskallemugg, så här på en måndagsmorgon. (Klockan halv två på eftermiddagen.)

Jag har bestämt mig för att ignorera vad min syster sa om min blogg. Min blogg kan visst vara rolig! Bara för att hon inte har något sinne för humor. Om det är något som jag kan bli förolämpad över, så är det när folk säger att jag inte är rolig. Då ligger jag i fosterställning och gråter bittra tårar, samtidigt som jag lyssnar till världens sorgligaste låt.

Fast egentligen inte.

Mamma har bett mig baka bröd idag och jag känner på mig att vi snart kommer ha världshistoriens äckligaste bröd i vår lägenhet. Men hon får skylla sig själv som bad mig. Så nu måste jag bege mig om jag ska hinna baka bröd och sedan ge mig ut på en promenad innan det blir mörk ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar