lördag 8 oktober 2011

Jag är en vampyr.


Jag lekte med teorin att jag kunde ha förvandlats till en vampyr och att det var därför som jag inte behövde sova. Jag är ju redan den blekaste personen jag känner, so it all made sense. Om jag nu var en vampyr, så skulle jag dock inte ha varit en vampyr som glittrar och har känslor. Jag skulle ha varit en lean, mean killing machine.

Men igår natt vid halv ett började jag känna hur ögonlocken blev allt tyngre och tyngre, och så fort jag lade huvudet mot kudden så var jag lika borta som en klubbad säl. Så jag kan nog avfärda min vampyrteori. Eller så kanske jag är en vampyr som kan sova. Det är inte helt omöjligt, med tanke på att vissa kan glittra.

Jag trodde även att jag hade börjat lida av insomni (Efter en sömnlös natt.) och att jag skulle spendera alla mina nätter vaken och bli så pass galen att jag tillslut skapade min egna Tyler Durden. Så jag började läsa om det på Wikipedia, men det verkade vara så enkla orsaker till sömnlöshet att jag lugnade ner mig lite grann.

Men vi ser väl om jag börjar skriva om min vän Tyler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar