lördag 15 oktober 2011

For the first time I went crazy insane for love.


Jag fortsätter med att se filmer med Reece Thompson och ska alldeles strax se Daydream Nation, där även Kat Dennings och Josh Lucas också är med. Som vanligt ids jag inte att berätta vad filmen handlar om, utan lägger upp trailern istället. Men jag tycker den verkar riktigt, riktigt bra, och den har fått väldigt bra recensioner på imdb.

Bloodworth var förresten bra, men inte lika bra som jag förväntade mig att den skulle vara. Kris Kristofferson och W. Earl Brown var fantastiska i den, Reece Thompson var också bra, men Hilary Duff var inte särskilt trovärdig. Jag vet inte om det är för att hon fortfarande för mig är Lizzie McGuire och alla andra tidigare karaktärer som hon har spelat, men det är mycket möjligt att det är det som gör att jag inte kan ta henne särskilt seriöst.

För att sluta prata om filmer, så kan jag berätta att jag har börjat ta Mivitotal plus, som är ett kosttillskott. Eftersom jag är vegetarian, så får jag inte i mig proteinet som finns i kött samtidigt som jag är dålig på att få i mig protein från annat håll, så som bönor. Det, som ni kan räkna ut, är inte något vidare bra. Jag är inte så duktig på att äta varierat eller få i mig allt jag behöver överhuvudtaget, vilket inte heller är något vidare bra. Följderna av det är att jag ofta är tröttare än vad jag borde vara och allt som allt ganska orkeslös

Men förhoppningsvis så kommer jag bli piggare nu när jag tar kosttillskottet. Jag kanske ska påpeka att det inte är en ideal situation att behöva ta kosttillskott och helt strunta i att äta rätt, men om man är som jag, väldigt lat, så orkar man inte alltid ställa sig och laga en seriös och hälsosam middag även om man borde det.

Ät rätt, barn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar