söndag 23 oktober 2011

The audacity!


Min syster hade fräckheten att inte bara klaga på min nya bloggdesign, (Jag vet att den var äckligt ful, därför ändrade jag tillbaka, men man behöver väl inte säga det till mig? Jag är en känslig själ, ska ni veta!) hon berättade även för mig att min blogg inte längre var rolig att läsa. Hon bara "You've changed, man. You used to be different!".

Hon sa att den nu bara var om en massa dåliga filmer, dålig musik och texter om killar jag tycker är snygga. Hon tyckte även att jag skrev väldigt mycket om George Harrison. (Jag tycker jag skriver förvånansvärt lite om honom, med tanke på hur mycket jag älskar honom.)

Jag tycker inte att jag har ändrat vad jag skriver om, ännu mindre mitt sätt att skriva på. Jag tycker att jag har hållit fast vid att skriva om meningslösa trivialiteter, TV-serier, filmer, musik och att antingen klanka ner på mig själv eller skryta skamlöst - allt på en väldigt överdrivet sätt.

Det enda som jag kan erkänna att jag inte längre skriver om är städning, som var ett återkommande tema på min gamla blogg. Men då hade jag min Bunker, (Gud, du ska veta vad jag saknar dig, fina Bunkern!) som jag städade alldeles själv. Nu har jag en icke-bunker som tre hjälps åt att städa.

Men ni som har hängt med i mitt bloggande, ni åh så tålmodiga människor, har jag verkligen förändrats? Har jag, om det nu är möjligt, blivit tråkigare än vad jag var förut?

4 kommentarer:

  1. Angelica kan iofs ha en poäng, men jag tyckrr du har en rolig blogg!! fortsätt bara :)

    SvaraRadera
  2. Woot! Jag tycker du skriver mindre om George än förut! o_O Eller ja, i alla fall inte för mycket nu - inte för att man kan få för mycket om honom! Hon skulle sett min överdos-blogg ibland ^^

    SvaraRadera
  3. Nej du är bäst ;-) inga problem! Jag tycker den var ganska fin din föra bloggdesign :-)

    Bunker, will always be in our hearts! <3

    SvaraRadera
  4. Du säger att du inte tar illa upp men ändå nämner du mig i 2 blogginlägg haha Nu ser bloggen bättre ut iaf:)

    SvaraRadera