tisdag 25 oktober 2011

Forget about the past and all your sorrows. The future won't last, it will soon be over tomorrow.

Ringo Starr.

 Det har varit på tok för lite Beatleskärlek på den här bloggen den senaste tiden, och det har nästan inte ens funnits en suck av solokarriärskärlek. Jag är väldigt dålig på att lyssna på musiken respektive ex-medlemmarna har gjort efter det att de splittrades. Det är nästan bara Georges musik som jag lyssnar på, men det är inte ofta det heller.

Men det ska det blir lite ändring på nu.

Det här är It Don't Come Easy av Ringo Starr. Jag vet bara att den finns med på nyutgåvan från 1991 av hans album Ringo från 1973, men inte om den finns med på något annat album. Jag har inte orkat kolla upp det. Om jag just gett er sann fakta eller ej, så är det i alla fall en väldigt bra låt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar