torsdag 16 juni 2011

You’re my lady.

Vars fan hamna glittret?!

Vad ledsen jag blir. Jag råkade slå på webcamen istället för att klicka upp internetuppkopplarmokagängen och såg hur fint min skjorta glittrade. Det var egentligen inte riktigt glitter, tråkigt nog, utan camen som blir lite konstig och skapar miljontals små vita streck på vissa områden. Jag tog snabbt ett kort, därav min pedofilblick, (bara för er, kära läsare, bara för er) och sparade den. Men när jag sedan laddade upp den till bloggen så försvann allt glitter. Det var ju lite synd.

Men ni fick en sannerligen sexig bild istället. Jag menar, kolla in den månskäreformade påsen under ögat, näsan likt Michael Jacksons egna, den totala avsaknaden av en hals och de breda mansaxlarna. Oh la la, säger jag bara!

Imorgon ska jag hjälpa mamma ta hand om hennes jobbarkompis katt. Han är en blandning av norsk skogskatt och nåt annat, och jag anar att jag kommer bli kär. Men det är aldrig ömsesidigt, mutter och mummel. Sedan ska mamma färga mitt hår.

Nu ska jag titta på Freaks and Geeks och bli ännu mer förälskad i Nick Andopolis. Och om någon någonsin skulle göra så här mot mig så skulle mitt hjärta tillhöra honom för alltid!

1 kommentar:

  1. Om du vill ha en positiv kommentar om bilden så ser den ut litegranna som att du är med och poserar till albumframsidan till "With the Beatles", och det är ju inte helt illa det! ;)

    SvaraRadera