tisdag 14 juni 2011

Det här är för dom som aldrig kom fram till andra sidan drömmen.

Fontän i en park i Skellefteå.


Jag var ju, som jag skrev förut, på arbetsförmedlingen igår. Det var inget speciellt, jag fick bara fylla i ett formulär och lämna in det, sedan fick jag en mapp med information och berättat för mig att jag ska tillbaka den 29 juni för ett möte.

När jag pratade med min syster i telefonen imorse, så gick hon in på arbetsförmedlingens hemsida och kollade efter jobb i Karlstad. Hon hittade ett jobb som försäljare inom The Draft, där man inte behövde tidigare erfarenheten, så det funderar jag på att söka till. Man behövde i princip bara vara glad för att få jobbet. Jag skulle säga att jag är ganska glad.

Jag är lite kär I Eldkvarns låt Full för kärlekens skull. Den är fasligt underbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar