lördag 4 juni 2011

I missed the ark, but I could've sworn you'd wait for me.


Jag har upptäckt ett nytt band som det blev kärlek vid första lyssningen med. Helt fantastiska. Så nu kommer jag över deras album på ett väldigt kreativt och miljövänligt sätt.

Min mamma är här nu och jag är löjligt glad. Just nu ligger hon och snarkar i sängen bredvid, medan jag sitter vid datorn och har musik i hörlurarna. Kvinnan skrämde skiten ur mig nu under kvällen. Jag frågade om hon kommit ihåg att ta med sig min studentmössa, eftersom den hade skickats till Karlstad. Hon tittar på mig, slår näven i bordet och berättar att den hade hon helt glömt bort. Jag tittar på henne med tefatsögon och frågade om hon var allvarlig. När hon sedan skrattade och sa att hon bara lurades, så blev tvungen till att slå på henne lite som lurades på det där sättet, sedan sa jag åt henne att hon kunde fara hem.

En kompis till mig ska gifta sig och jag ska vara brudtärna. Det ser jag väldigt mycket framemot, och jag känner mig jättehedrad att hon ville att jag skulle vara brudtärna. Jag far imorgon till Österjörn, sover över hos moster och sedan på måndag morgon skjutsar mamma in mig till Jörn för vigseln. Det ska bli väldigt fint. Det är mitt allra första bröllop som jag är på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar