tisdag 28 juni 2011

It's so easy to laugh. It's so easy to hate.

My Own Private Idaho.

Jag vet inte riktigt hur jag lyckas, men tydligen så gör jag det. Jag smörjde in mig i solskyddskräm med faktorn 30. Man ska minst använda faktor 15 för att man inte ska bränna sig eller att solens UV-strålar ska skada huden. Så jag använder alltså dubbelt så hög. Ändå, efter mindre än en kvart i solen, är min rygg illröd. Det är inte menat att jag ska sola överhuvudtaget.

Men nu ska jag luta mig tillbaka och titta på film. Jag har Howl, Y Tu Mamá También och My Own Private Idaho på datorn, och snart har jag Outsiders också. Så jag har en hel del att ta mig igenom om jag ska se alla ikväll.

(Jag har även första säsongen av Gossip Girl, men det är inte lika coolt som de andra filmerna. Men man får gilla töntiga saker också.)

Y Tu Mamá También får bli en annan gång för, för den är på spanska och hade inga undertexter fastän det stod att den skulle ha det. Lögnare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar