måndag 6 juni 2011

Jag ska dansa fastän hjärtat brister.

Husvägg i Skellefteå.
Sitter hemma hos Markus, Angelica och Robin där vi ska äta mat, dricka och spela spel. Det ska bli fasligt roligt.

Idag var jag på bröllop där jag fick agera brudtärna. Min uppgift blev att hjälpa bruden att fixa sig, lämna över ringarna och ta väldigt många kort på brudparet. När det var dags att kasta buketten så var det jag som lyckades fånga den. Dock så planerar jag inte på att någonsin gifta mig, så dem blev lite slösad på mig. När den kom seglandes i luften, så träffade stjälken mig just ovanför ögonbrynet. Men jag såg det som en tävling, och jag vann! Det är det enda som betyder något. Det, och att brudparet är lyckliga, förstås.

Grattis Sverige på nationaldagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar