lördag 11 juni 2011

Pitter patter goes my heart.

Norrland genom en backspegel.

Nu är min tid på gymnasiet över. Det känns väldigt overkligt och knäppt och spännande och ledsamt och pirrigt och en massa annat. Att fara från Norrland känns jättekonstigt och lite exalterande. Att lämna kvar mina vänner känns bara hemskt. Jag hoppas ni förstår hur mycket jag saknar er redan.

Imorgon ska jag packa upp allt och sedan fara in till stan och kolla runt lite. Nu var det länge sedan jag var i Karlstad, och jag har saknat staden lite. Plus att det kanske är bra om jag hittar det mesta i och med att jag ska bo här i ett år.

Pitter patter goes my heart är mitt favoritljud just nu. Allt ljud som Broken Social Scene gör är mitt favoritljud.

1 kommentar:

  1. 1. varför har du bytt blogg?
    2. jag saknar dig!
    3. när får jag träffa dig?
    4. jag hatar att vi inte fick säga farväl till varann...
    5. jag har fortfarande din present!
    6. för att få den så måste vi ses!

    SvaraRadera