söndag 12 juni 2011

What were the words I meant to say before you left, when I could see your breath lead to where you're going to?

The Decemberists.

 Det blev inte att fara in till stan idag, utan det blev bara IKEA för att köpa en hylla till mina böcker och galgar till mina kläder. Det känns som om det bara är på IKEA där man kan köpa sådant, i nytt skick, och det fortfarande kostar under 200 kr.

Imorgon ska jag och Samuel in till Arbetsförmedligen för att, förhoppningsvis, skaffa jobb. Jag hoppas på antingen ett jobb där jag får jobba bland böcker eller musik. Fast när man bara gått en studieförberedande linje så nöjer man sig med lite vad som helst.

The Decemberists nya album The King is Dead kommer snart infinna sig i min dator. Det gör mig väldigt glad. January Hymn är så fasligt fin att jag ryser och spelar den om och om igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar