fredag 24 juni 2011

The ground beneath my feet and the air I breathe were maybe that something that we'll never believe.

Iwan Rheon.

Iwan Rheon. Den mannen ska jag gifta mig med. Jag ska gå emot det faktum att jag inte någonsin vill gifta mig och faktiskt gifta mig med honom.

Anledning? Hans karaktär i Misfits lyssnar på Echo and the Bunnymen, (anledning nog egentligen) han är musiker på riktigt (lyssnade på honom innan jag ens hade sett Misfits), han kan kymriska som låter som ett fantastiskt hitta på språk, och sedan tror jag att han till och med kan vara blekare än mig, vilket gör honom förtjänt av ett diplom och en medalj.

I ett avsnitt säger en av karaktärerna, Nathan, att "he's like a handsome shark!", och när man ser det där ansiktet, kan man verkligen argumentera emot?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar