onsdag 1 juni 2011

Fortsätt när jag fallit tungt.

Det är maskeradfest hos Cissi i min klass ikväll, men jag ska vara så väldigt tråkig och inte fara. Jag känner mig inte på humör för fest, och då känns det väldigt onödigt att jag ska sitta och vara tråkig och dra ner energin för de andra som faktiskt känner sig på festhumör.

Jag köpte ett refillkort idag på 100 kr, så att jag ska kunna höra av mig till folk när det behövs, och när jag kommer hem så knappar jag in koden, trycker på grön lur, lägger mobilen på magen och börjar knappa på datorn istället. Efter ett tag tog jag upp mobilen och var på väg att ringa till 454 för att skaffa gratissms, då ser jag att det står att koden inte var giltig. Jag har skrivit *120* istället för *125*. Så jag gjorde om det, och skrev rätt den här gången, men då kom det upp att koden redan blivit använd en gång och att jag ska kontakta kundtjänst. Hur fan ska jag kunna det om jag inte har pengar på mobilen, era as?!

Så då gick alltså 100 kr rakt ner i sjön...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar