lördag 18 juni 2011

Pack my bag and let's get moving, 'cause I'm bound to drift a while.


Man i uniform.

Jag har en diskussion med Monika över msn om män i uniformer. Jag tycker inte det är så himla sexigt, om jag får vara helt ärlig. Det känns lite som ett tvång det där, att tycka att män i uniformer är sexigt. Det är som en tyst bestämmelse att alla tjejer (eller alla som attraheras av killar) ska bli lite dum i huvudet varje gång de ser en uniformsklädd man gå förbi. Knäppt.

I alla fall så pratade jag och Monika om det nyss och hon tycker att uniformerna som användes under andra världskriget var sexigt, men det kan jag inte hålla med. Byxorna är enorma! Och fladdriga! Nä, då är Navy uniformerna mycket sexigare. An Officer and a Gentleman, säger jag bara.

Så nu får ni läsare avgöra vilket som är sexigast av dessa två:

Den här (mitt val) uniformen.

eller

Den här (Monikas val) uniformen.

(Lägg märke till att min uniformklädda man är Richard Gere, och att han sitter på en motorcykel. Grr!)

Jag ska avsluta med att säga att vi lyckas enas om att män med linne och byxor med hängslena hängandes är snyggt det med. Så jag tänker inte vara högfärdig om min uniform vinner. Bara lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar