fredag 17 juni 2011

Come share my dream, 'couse reality sucks.


Jag är ensam hemma i lägenheten och till skillnad från många ungdomar så är det inget jag uppskattar. Jag blir rädd, paranoid, ångestfylld och ensam. Om en mördare eller slavhandlare skulle bryta sig in, så skulle jag inte ha en chans emot dem ensam. Jag är inte stark. Eller modig. Eller uppfinningsrik som Macaulay Culkin i Ensam Hemma. Jag skulle troligen dö av rädsla.

För ett tag sedan så hördes det två smällar i hallen, jag sitter i sovrummet, och jag tror att det kan vara något farligt. Eller posten. Men mest troligt något väldigt farligt och livshotande. Så jag vågar mig inte ut ur sovrummet, utan det får mamma upptäcka för sig själv när hon kommer hem från jobbet.

Vissa av er kanske tycker det är taskigt av mig, men jag kallar det för starka överlevnadsinstinkter. Jag har dem, och Bear Grills har dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar