onsdag 15 juni 2011

And we will lie like river stones, rolling only where it takes us.

Glad i hatten.

Är inte regn helt fantastiskt? För ett tag sedan så öste det ner och jag kände hur varm jag blev i hjärtat. Nu har det tyvärr slutat att ösa, men jag hoppas att det kommer tillbaka. Regn kan vara ett av det finaste som finns.

Jag känner mig kreativ idag, så jag ska försöka mig på att skriva lite för det har jag inte gjort på hur länge som helst. Och jag känner mig så fasligt kärleksfull också. Är någon sugen på en kram, så är jag mer än villig att bjuda på en just idag. Jag har mycket kärlek att ge.

När jag tittar på Florence + The Machine så får jag en sådan fruktansvärd lust att färga håret alldeles rött rött rött. När jag nämnde hennafärg för mamma, så tittade hon på mig med en väldigt skeptisk blick. Jag tror inte hon tycker att jag skulle passa i det. Men jag är less tråkfärgen jag har nu, och jag vill ha mer färg i mitt liv. Rött är min nya favoritfärg just nu.

På tal om inget alls så får The Decemberists mig att gråta en liten skvätt för att de är så himla vackra  och gör sådan fantastisk musik. Lyssna och berörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar