fredag 3 juni 2011

They're in love. Where am I?

Nicole
Det är lite otroligt att det äntligen är juni. Jag är ingen vintermänniska överhuvudtaget, och eftersom majoriteten av året är kallt, så känns det lite magiskt när det faktiskt är grönt ute och man kan gå runt i bara klänning. Jag är nog aldrig så lycklig resten av året som jag är under sommaren.

Jag har väldigt goda nyheter som gör mig extra glad. Det första är att min fina mamma kommer hit snart. Jag har saknat henne så fruktansvärt mycket, det var snart ett år sedan jag träffade henne sist. Och de andra goda nyheterna är att min bror Robert troligtvis kommer att ta med sig min lilla älskling Nicole upp till Skellefteå samma dag som min student, vilket betyder att jag kan ta med henne till Karlstad direkt, istället för att behöva vänta tills han kommer ner till Karlstad. Och det var inte ens säkert att han kunde komma ner och hälsa på, så då hade jag kanske inte fått ha Nicole hos mig, och med tanke på att jag ska flytta till England nästa år så vill jag att Nicole ska bo hos mig innan jag far.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar