lördag 1 december 2012

Medically induced coma.


James May förklarar mitt tillstånd just nu. Men jag har mig själv att skylla, för innan jag skulle gå och lägga mig så tänkte "Fan, så full är jag inte. Jag behöver inte dricka vatten. Det här kommer gå skitbra." och vaknade upp med "Vad fan har jag gjort med mig själv?! Aj, mitt huvud...". Men jag hade väldigt roligt igår i alla fall, det var trevligt sällskap, gott vin, lite spel och mycket skratt. En väldigt lyckad inflyttningsfest.

Utöver det, så är början på december inte så värst rolig. Vaknade upp till en snöstorm och det ska tydligen vara snö ända upp till knäna. Men det var väl passande, antar jag. Men det betyder inte att jag gillar det!

Men nu får ni ursäkta mig medan jag försöker hitta något saltigt att äta, kryper ännu längre ner i sängen och tittar på en film och inväntar denna bakfyllans slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar