onsdag 5 december 2012

The openhearted have nothing to fear

Rufus Wainwright.

Nykommen hem från ICA med en plocksallad jag köpt till middag. Jag älskar plocksallad och jag blev alldeles till mig när jag såg ICA började sälja det. Jag har inte ätit det på jättelänge, så idag slog jag till och köpte en. Just som jag hade satt mig i sängen och förnöjt börjat äta plingade micron och Angelicas köpespaj var klar och jag går för att hämta den. Det är nu tragedin inträffar, så bered er emotionellt. Jag tappade salladen i golvet.

Isbergssallad, grönsaker och mangodressing överallt.

Förbannelse!

Jaha.

Det var den jävla middagen det.

Så jag tar det som ett tecken på att jag inte ska vara ens lite nyttig och tog fram en risifrutti och pepparkaksdeg istället.



1 kommentar:

  1. Jag sörjer din plocksallad med dig! Sådana salladsbuféer är så awesome! Dock så hade vårt ICA i stan mycket bättre saker till förr. Jag är en sådan människa som bara gillar isbergssallad, och nu har de i princip bara romansallad, sådan lila sallad som smakar traktordäck. Okej, men jag har ju i alla fall god pasta, sweet chili-pasta .. Nej, nu har de bytt ut den mot fucking pesto! Deprimerande.

    Sv: Kom igen, det där är bättre än vad jag tycker att mina bilder ser ut .. Och snällhet där det brukar behövas kritik är inte riktigt min melodi! Därför jag pekar ut det bästa!

    Karl är aningen kort - han mäter 175 stolta centimeter över jorden! Men som du säger så blir det nog mycket mer behagligt för mig att hitta en passande låda att trycka ned honom i då jag ska kidnappa honom! Dessutom måste den vara klädd med teddy-tyg så att han inte får stickor, den lilla fine!

    SvaraRadera