torsdag 20 december 2012

Far over the misty mountains cold.


Imorgon ska jag, Lollo, Monika och Filip fara och se The Hobbit: An Unexpected Journey på bio, vilket jag är så exalterad att jag tror jag kommer kissa ner mig! Därför skulle jag bli nådigt arg om det stämmer att jorden kommer gå under nu den tjugoförsta, för det betyder det att jag inte kommer hinna se The Hobbit, eller sista timmen av filmen om jorden går under vid midnatt. Eller tredje säsongen av Sherlock. Och jag kommer definitivt inte hinna träffa och gifta mig med Benedict Cumberbatch. Vilket skulle vara en tragedi, sannerligen.

Men jag är ganska så säker på att den inte kommer det, så det finns tid nog för allt det där och allt annat jag vill hinna med under min tid på jorden. Men man vet ju aldrig.

Jag och Lollo pratade om The Hobbit och jag berättade att Benedict gör rösten till draken Smaug och hur mycket jag såg framemot det. "Så du kommer sitta och vara kär i en drake?" "Eh hehe, ja, det kommer jag.". Hon kommer ändå se min reaktion under bion, så det kändes inte värt att neka det. He ge ju sant!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar