söndag 2 december 2012

I wanna be adored.

En inte helt klar teckning av någon som skäms väldigt mycket.

Angelica ville se det jag ritat, så det är därför jag lägger upp den här blasfemin till teckning. Åh herregud. Döm mig inte, jag gör det tillräckligt själv varje gång jag tittar på den där monsterhanden. Här är bilden som jag ritade av, och av någon konstig anledning så ville inte detaljerna på jackan följa med i utskriften så jag fick lov att gissa mig fram medan jag ritade, så jag ser nu att det inte blev helt rätt. Det finns väldigt många fel med den där teckningen, men jag ska inte sitta och rabbla upp alla, för jag skulle må för dåligt och aldrig någonsin vilja rita igen.

Det här har gjort mig aningen ledsen i lillhjärtat mitt, så jag drar mig tillbaka och lyssnar lite på The Stone Roses istället.


1 kommentar:

  1. Sv: Jag hoppas att diskontinuiteten inte leder till allmänt hat och lynchstämning i alla fall! : )

    Men det var väl inget fel på den där teckningen? o_O Jag är imponerad över hur bra du har lyckats få till hans hand speciellt, för det är nog det jag är absolut sämst på. Jag ritar i princip bara knutna nävar om jag måste rita händer alls, men jag undviker händer in i dett längsta. Även skuggorna på den sidan som är "bortanför ljuset" blev ju bra! Och örat också, så inte tycker jag att du behöver skämmas det minsta. : )

    Det är okej med trötta hjärnor ibland, så länge det inte är på provdagar! Kan inte tänka mig lilla O'Meara i armén direkt, dock så är han nog bra om man behöver in i mycket små utrymmen ..

    Inte kul med krånglande telefon! Och jag heter bara Angelicategenfeldt på Instragram - lika tråkig här som på bloggen! ; )

    SvaraRadera