tisdag 20 september 2011

Yeah, I'm tongue-tied and dizzy, and I can't keep it to myself. What good is it to sing helplessness blues? Why should I wait for anyone else?


Jag har ändrat min bloggdesign, som jag hoppas att ni har märkt för annars är ni inte särskilt uppmärksamma av er. Jag är inte något vidare jätteförtjust i hur den blev, så jag kommer nog inte ha kvar den så himla länge. Men just nu orkar jag inte hålla på med designen längre, så den får vara kvar i någon dag i alla fall.

Men något som jag är himlans megabautajätteförtjust i är Helplessness Blues av Fleet Foxes. Jag är väl medveten om att jag är väldigt sent ute med att berätta om min nyfunna kärlek för Fleet Foxes, och att alla andra redan har hört talas om dem och bildat en uppfattning om dem. Men det är så mycket musik som jag ska hinna med att upptäcka och lyssna på, (och med tanke på att det oftast är äldre musik.) att jag inte alltid hänger med i vad ni ungdomar lyssnar på nuförtiden. Förutsatt att ni lyssnar på Fleet Foxes då. Lyssnar ni på Fleet Foxes? Vad lyssnar ni på överhuvudtaget?

Det känns som om vi borde kommunicera mer med varandra.

2 kommentarer:

  1. t-pain ;-) hahah, men nu måste jag ju kolla upp ved de gör för någon musik ;-) och din design var jättefin :-)

    SvaraRadera
  2. Yepp, det har jag. Går estetisk dans :)
    Har du gått ut skolan? Du kan maila ditt svar till min mail istället. Är lite jobbigt att skriva på kommentarer hela tiden x)
    linneaellenor@hotmail.se

    SvaraRadera