onsdag 21 september 2011

I'm just a soul whose intentions are good. Oh Lord, please don't let me be misunderstood.


Jag har en låt av Nina Simone på min mobil som heter Please don't let me be misunderstood, som jag tycker är förjävla bra. Så när jag sökte efter den på youtube, så hittade jag The Animals version av låten och jag är helt förälskad i den.

Som vilken normal person somhelst så har jag ju självklart hört The Animals förut, men jag kan inte påstå att det varit mer än några ytliga lyssningar. Det, gott folk, ska bättras omgående!

Och jag måste få erkänna att Eric Burdon och Alan Price är väldigt fysiskt tilltalande.

2 kommentarer:

  1. Sv: men inte kommer jag ihåg det ^^

    SvaraRadera
  2. Ohohoho. Eric Burdon är i sanning en av de mest estetiskt tilltalande männen som ngnsin bevandrat denna jord!

    SvaraRadera