fredag 2 september 2011

Some days.


Halsduken är klar! Jag stickade klart den igår och sedan fick mamma sitta och fästa alla lösa trådar och sy ihop kortändorna. Den är jättefin och jättemysig. Jag tog en bild på den, fast den är på mobilen och jag vet inte riktigt hur jag ska få den till bloggen. Men vi ser ju hur jag lyckas lösa det.

Igår sprang jag fram och tillbaka mellan Wayne's Coffee och biblioteket, för de ska anställa en ny barista och jag tänkte att det inte skulle skada att lämna cv och personligt brev. Jag skrev ut cv och personligt brev inne på biblioteket, men jag glömde att ta med en bild på mitt cv, och det var tydligen jätteviktigt, så jag blev tvungen att springa tillbaka till biblioteket för att skriva ut fler kopior och sedan springa tillbaka till kaféet och lämna papprena. Det var väldigt varmt ute och jag hade på mig linne och en stickad tröja, jeans och sockar i skor - jag höll på att dö.

Imorgon kommer min käraste syster hit! Hon kommer vara framme i Karlstad centrum vid tretiden, och jag längtar som fan. Jag har saknat henne jättemycket!

1 kommentar: