lördag 24 september 2011

Dumbledore.


Jag var mitt uppe i en dröm där jag var Albus Dumledore, vilket alltid är en bra dröm, när min mamma väcker mig och säger att vi ska fara till en man som heter Alvar om en kvart, för att vi ska hjälpa honom städa. Obehövligt att nämna, så blev jag på väldigt dåligt humör. (Jag har ett ganska taskigt morgonhumör, som bara blir värre när jag blir väckt mitt i en awesome dröm och jag inte är tillräckligt utvilad än.)

Så det slutade med att jag skällde ut mamma lite grann för att hon tittade på mig och skrattade medan jag såg trött och sur ut. Och så vägrade jag prata med dem under bilresan till Alvar. Men under bilresan hem fick jag göra en Wayne's World-referens, och jag var ganska nöjd med mig själv och blev på lite bättre humör.

Men jag är fortfarande trött och sur.

1 kommentar:

  1. Sv: Inte nog med att jag inte gillar Oasis musik, jag tycker bara deras attityd stinker! Kan de inte sluta vara så himla mycket "vi är så mycket bättre än er och vi ska ta över världen!"?! Det blir speciellt irriterande med ett band som .. Ja, inte äger världen.

    Eric Burdon är så otroligt vacker! Och ja, Alan Price är väl också söt .. Men jag blir mest imponerad över hur fantastisk han är som organist. Han kan nog ha nedslag på en miljon tangenter i sekunden! Man kan bara sitta och titta på hans händer då han spelar.

    Haha, jag måste bara påpeka .. Jag har nog ALDRIG hört en människa som har en sådan likadan smak som mig i män och musik! Vi måste vara soulmates. ; )

    SvaraRadera