söndag 18 september 2011

Möte och lite Misfits.


De stunder jag väljer att inte vara en tidsoptimist är både bra och lite dåligt på samma gång. I och för sig så går jag upp tidigt så jag har tid att göra mig i ordning, äta frukost och ta mig dit jag ska i god tid, men jag har ett sjujäkla massa väntande framför mig och jag hatar att vänta. Men fördelarna väger helt klart upp den till synes enda nackdelen, så jag ska inte klaga.

Jag ska iväg till Passal för ett möte. Tänkte klargöra det utifall ni inte förstod jag vad jag babblade om i stycket ovan.

En sak som jag förresten anser väldigt oumbärlig för min framtida lycka är den tredje säsongen av Misfits, som kommer ut om bara någon månad. (Jag begär så väldigt lite här i livet, ska ni veta.) Så som jag har väntat på den tredje säsongen! Men det suger att inte Nathan kommer vara med längre, för han hade de bästa replikerna. Förhoppningsvis kommer det vara lika bra ändå.

Men nu ska jag avsluta det här inlägget och gå och kontrollera att jag har gjort allt jag ska och allt är nerpackat innan jag far med bussen in till centrum. Håll alla tummar ni har för att det ska gå bra. Heck, håll alla lemmar ni har för säkerhets skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar