fredag 30 september 2011

I feel fine and I feel good. I'm feeling just like I never should.


Jag har börjat se en serie som går på MTV som heter My life as Liz. Fast jag ser den på datorn då, istället för på TVn. I'm cool like that. Och jag har fastnat ganska rejält i den. Igår såg jag sex avsnitt på raken.

Sammanfattningar av saker man gillar brukar oftast låta väldigt töntiga, så jag ska skona er. Men se serien, den är riktigt cool.

Om ni inte är övertygade, så kan jag berätta att hon älskar Star Wars och beskriver de populära tjejerna som inte kan tänka självständiga tankar som bland annat Darth Vader och the Emperor. Det blir inte mycket häftigare än så.

Jag hittade det här klippet från andra säsongen, som jag inte hunnit till än, där hon sjunger Bizarre Love Triangle av New Order. Så hon har bra musiksmak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar